lördag 22 november 2008

nya stövlar!!!

Idag gjorde jag stan. Skulle bara köpa mjölk, bröd och kanske en tröja mot kylan men men, mer blev det. Hittade ett par fina och sköna stövlar som jag köpte, det var 30% så vad skulle jag göra, det gäller att passa på. Köpte också en röd fleecejacka, den verkade varm och det gillar jag; det är så kallt och jag går bara omkring och fryser. Till viss del får jag väl skylla mig själv, varför fryser jag om fötterna - jo, det är inget på dem. Men nu har jag något mot kalla vinterkvällar. Funderar på att köpa en till och ha på jobbet, det är så kallt där ibland.

Däremot blev det ingen träning. Fortfarande har jag träningsvärk och det gör ont sedan ska jag träna imorgon så det får bli helgens enda träning.

Men jag tror inte jag kommer att ha gått ner så mycket på tisdag. Har ju bara unnat mig massa godsaker, druckit för lite och tränat för lite de senaste två veckorna. Får ta tag i det igen.

Inga kommentarer: