tisdag 25 november 2008

nåja, lite ner går det

1,6 kilo ner, tyvärr inget fett bara massa vatten. Så kan det gå när man unnar sig för mycket och tränar för lite. Bara för mig att inte göra om misstaget. Jobbigt för en matglad och bekväm typ som jag. Men jag var lite duktig idag. Tränade lite efter mätningen, något jag inte vill göra om, helt fel tid, massor av folk, maskiner som var upptagna när jag ville använda dem, nej nej, andra tider för mig fortsättningsvis. Jag har blivit riktigt förtjust i roddmaskinen. Den ska nyttjas mer.

Bilen har fått vinterdäck. Skönt. Igår snöade det, väldigt lite men ändå. Och det är så kallt. Kallt kallt kallt. Jag tycker det är för kallt. Går omkring och fryser och hur kul är det att dricka en massa kallt vatten när man går och är iskall intill benen. Så det var väl det odruckna vattnet som medfört viktnedgången.

Jag har hittat massa gamla Amelie Posse-böcker på nätet som jag funderar på att köpa. Frågan är om man ska satsa på de samlade verken eller om jag ska köpa enstaka böcker.

Sedan har jag hört rykten om att min bror ska skilja sig.

Inga kommentarer: