lördag 29 november 2008

fukt fukt fukt

Ibland förvånar jag mig själv. Idag körde jag till gymet kl. 9 - själv!!! Märk tiden, en lördagsmorgon - jag - svettas och kämpar. Vart är världen på väg? Oj, oj!!!

Väl hemma var jag på stan en runda med Å och hennes syster. Köpte en dagkräm, en som är mot riktigt torr hud. Vintern är inte snäll mot mitt ansikte. Fukt, fukt, fukt är vad huden kräver. Och det ska den få!

Jag var även inne i chokladbutiken. Här köptes tryfflar. Ska bli gott att äta dem sen.

Vad som däremot inte var så lätt att få tag på var "halvhandskar" till träningen. Forzans jobbigaste sak är faktiskt greppet om svärdet. Det går an i början innan man blir svettig och trött i handen sen är det kämpigt, svärdet vill glida undan, det skaver osv. Så innan torsdag tänker jag skaffa ett par.

Inga kommentarer: