onsdag 26 november 2008

Jag vet vilka parti jag inte ska rösta på!!!

Ibland undrar man över politiska beslut!!! Jobblokaler ska bytas och den ena gräsliga lokalen ägs av någon utanför kommunen och den andra fina lokalen ägs av någon utanför kommunen men den kan vi inte hyra för den ägs av någon utanför kommunen är det politiska argumentet. Vem förstår något av detta? Vem bor granne med vem och vem kliar navlen på vem?

Nåja, idag köpte jag en fleecejacka att ha på jobbet för där är kallt. Och jag köpte en fotkräm, nya tandborstar, schampo och lite andra nödvändiga saker. Allt innan jag åkte till jobbet och upptäckte att jag missat en fest. Aj, aj, med tanke på dieten var det nog lika bra, de andra vankade fram med ett lyckligt leende fulla av godsaker; själv åt jag äcklig tomatsoppa till lunch, försökte piffa upp den med keso, det höll en liten stund sen kände jag den vidriga smaken.

I morgon blir det forza igen. Hoppas träningsvärken inte kommer att vara lika intensiv.

Inga kommentarer: