fredag 28 augusti 2009

Se där, jag har anmält mig till en kurs som jag trodde gick helt på distans - men icke - tre träffar under hösten ska det vara.

Och nu blir det sminkblogg!!!
Jag måste erkänna att jag gjort något märkligt. Efter år av träget användande av Diors rouge har jag nu vågat mig på Estée Lauder. Gillar även ELs mascaror bättre än Diors. Just nu har jag Diors iconic men är inte så nöjd som jag trodde jag skulle vara.

Och nu böcker!!!
Jag håller på med mina temaläsningar. Malloryserien och vampyrer för ungdomar har det varit denna vecka. Eftersom mina kurser börjar nästa vecka så kommer även kurslitteratur att vara ett tema - intressant men inte lika roande (tror jag - är så inte fallet är jag den första att jubla).

Musik!!!
Jag går fortfarande och hummar på Elin.

Jobb!!!
Även idag var jag kvar på jobbet lång tid efter det jag slutat. Jag har mycket hemmatid att ta igen.

Inga kommentarer: