lördag 1 augusti 2009

Ahh - tråk tråk tråk

Igår var jag fruktansvärt uttråkad, det var riktigt riktigt fruktansvärt. Sålunda gav jag mig ut för att fördriva tiden med meningslösheter, som t ex shopping. Jodå, en massa folk befann sig på stan och behagade ständigt och jämnt ställa sig i vägen för mig. Men jag tänkte: de ska minsann inte vinna över mig, jag håller mig kvar här! Och det gjorde jag! Efter ett tag tunnades massan ut och jag fick lite svängrum. Om det var bra eller inte vet jag inte, i alla fall resulterade det i att jag köpte ett par jeans på sisters - halva reapriset plus en avgift för benuppläggning var ändå ok, inte allt för dyrt. Till slut gick jag till bageriet och köpte bröd och kakor - det tyckte jag var bra!

Idag är det fortfarande tråkigt men jag har lärt mig hantera det. Jag slöar framför datorn varvat med bokläsande.

Inga kommentarer: