fredag 16 januari 2009

se där - idag har man varit rasande aktiv!?

Dagens första möte innebar en invitation till grannen, se där, man är populär. Sedan hade jag en trevlig förmiddag där jag bl a körde i en båtsimulator, det var roligt. Grabbarna tyckte jag körde bra. Sedan ägnade jag resten av arbetsdagen att besöka de gamla jobblokalerna och sitta och prata med de som fick stanna kvar samt så hjälpte de mig med lite praktiska göromål som inte de nya lokalerna förmår än.

På tal om gudrun så gjorde jag ytterligare en beställning i kväll. Jackan jag beställde var inte bra så den ska tillbaka.

Och en annan rearapport är att det börjar bli halva reapriset på stan. Sådant gillar jag. Och är det inte halva reapriset så är det i alla fall 70% så lite blev det inhandlat när jag skulle köpa mat -också. Jag kan väl säga att nu har jag tröjor och blusar så jag klarar det kalla delen av våren.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tid även för en nattuggla...
P1