fredag 10 april 2009

långfredag långfredag långfredag...

tänk att få ha en hel dag då jag inte behöver göra någonting. naturligtvis kommer jag att göra massor av nödvändiga saker men jag kan ju välja bort att göra dem också. men det ska jag inte göra. bara för att jag vill men kanske mest för att jag tidsmässigt behöver det så ska jag ägna några timmar åt att lyssna på några föreläsningar - sen ska jag spela wii.

igår upptäckte jag en ny affär här i staden. fast jag hade köpt klart påskpresenter till mamma så köpte jag två till till henne. därefter gick jag och köpte block, behövs till min kurs, jag antecknar så pennan glöder och armen blir helt utmattad.

nu hoppar jag kristendomen en stund så här på påsken och beger mig till indien och hinduismen. båda religionerna har ju ändå en del återvändande i sig så jag kommer väl tillbaka snart. ciao!

Inga kommentarer: