fredag 6 februari 2009

dagens ord: bokångest

Ja, ibland drabbas jag av bokångest. Så är det.

Sitter och tittar på min nya bok The European Reformations, visst låter den kul!!! Luther och grabbarna sammanträder.

Snart börjar På spåret. Det är det enda tvprogram jag följer. Har blicit totalt avtvprogramerad annars. När jag sätter på tvn är det bara för att spela wii. Annars är den mörk. Så nu sitter jag och funderar vad jag ska göra under halvtimmesväntan. Skriva instuderingsfrågor, dricka te eller läsa, eller kanske öva mig inför redovisningen imorgon i den andra kursen jag börjat. Vem vet om jag hinner något egentligen - men jag ska försöka.

Tyvärr var det länge sedan jag tränade. Visserligen är det fullt på gymet just nu, alla som ska skaka bort julmaten och bli badsmala till sommaren, men de tröttnar väl snart så vi trägna typer kan komma tillbaka och få plats utan att vilja slänga en hantel i huvudet på folk som är i vägen eller helt enkelt ockuperar löpbandet (som jag vill ha).

2 kommentarer:

Anonym sa...

håll hårt i hanteln./ mami

Anonym sa...

Hur går det för Link egentligen?