lördag 7 februari 2009

Bildande utflykt

Där sa du något Calle, Jag ska genast ta tag i Link!!!

Nyss hemkommen från kurs 2. Jag drog mitt flaggskepp (dvs grupparbetet med P&Å) i land, gjorde den avslutande redovisningen som mina gruppmedlemmar tyckte var betydligt bättre än de andras - så är det ibland - vissa lördagar är man på topp. Fast, fast, vaknade rödögd, troligtvis pga för lite sömn, men... Jag blev även igenkänd på kursen av någon från hemstaden (fast man åker till annat landskap är man inte anonym). Kursledaren var dock bra, vi gillade alla henne. (märk min härliga ordföljd). Eftersom vi alla (jag&Å&P)lider av hybris eller möjligtvis högmod (jag minst av oss tre (mitt enda försvar)) så tyckte vi inte lika mycket om gruppen. Men så är det ibland!!! Och eftersom det är jobbigt att gå kurs så avslutade jag utflykten med att köpa en påse godis som jag sitter och mumsar i mig nu. Tråkigt nog ska jag inte träna i morgon så nästa vecka ska jag springa på gymet som en galning(hoppas jag).

1 kommentar:

Anonym sa...

Hybris...någon...nääänäää
P1