lördag 6 december 2008

nattsuddare

Det är mitt i natten och jag har just skrivit några inlägg till min kurs som jag läser. Det är dags att gå och lägga sig. Ska upp och träna i morgon kl.9. Det är om sju timmar. Jag får vila när jag kommer hem sen. Idag köpte vi faktiskt en chokladkartong som vi suttit och mumsat på medan vi tittade på På spåret. Därför är det nödvändigt med träning då chokladen ska omvandlas till muskler - hihi. Det är ju vägning på tisdag. Igår köpte jag nya träningsskor och ett par halva handskar som jag ska ha på forzan. Hoppas nu att de hjälper så de inte var ett meningslöst köp.

Annars lägger jag mycket energi på att fundera på vad jag önskar mig i julklapp, det krävs av mig (tror jag) att jag ska ha en lång önskelista. Jag har kommit på några saker. Det är konstigt, när man annars går omkring så hittar man massor av saker man vill ha, men sedan när man ska önska sig något så kommer man inte på något (nästan).

Nej, nu är det definitivt dags att gå och sova.

God natt och sov gott!!!

Inga kommentarer: