lördag 20 december 2008

julgodis är gott - för gott

Nu är det inte många julklappar kvar att köpa. Det är Jörgen och Albin som ska få något till. Köpte sista till Mostern nu idag. Fast känner jag mig rätt så kommer jag att hänga på åhléns på julafton och köpa lite småsaker till bara för att det är kul.

Började dagen med ett svettigt träningspass. Har ju inte tränat i veckan så jag körde så svetten rann. Hade mina nya skor på mig och fick naturligtvis skoskav, tack och lov så hängde plåster på väggen. Det som är kul är att mina axlar blir starkare och starkare. Men magträningen var jobbig eftersom jag ökat vikten där också - ojoj. Sedan ökade jag på roddsträckan eftersom jag inte gick lika länge som jag brukar pga av skavet, från 1000 m till 1800, det gick bra.

Framåt kvällen tog jag en runda till coop och köpte det sista av julmaten OCH JULCHOKLADEN. Jag har bestämt mig för att inte göra julgodis i år utan det får bli köpt choklad sedan kommer jag att glatt mumsa i mig knäck vart jag än kommer åt.

1 kommentar:

Anonym sa...

hur många får jag o vem är Albin?