lördag 28 mars 2009

kvällsaktiviteters vara eller inte vara

Jag har gjort massor av trevliga saker på kvällarna denna vecka. Det var tenta i tisdags, jag har inte hunnit läsa alla böcker till den så jag tog beslutet att sluta stressa inför den och göra en omtenta. Sedan var det IKEA i torsdags, torsdagar är bra för då har de öppet till 21. Köpte trevliga och inte allt för dyra saker + en lykta och en vas på ett annat ställe. Igår var det utgång, en liten sammankomst som blev till mat och massor av öl. Å lyckades till och med välta en öl på halva mig. Det var länge sedan jag råkade ut för något sådant. Det var även ett musikquiz där, vi deltog naturligtvis, och eftersom de andra inte gick på sin egen kunskap - som vi gjorde - utan använde sina mobila ting för att nyttja andras kunskap - vi såg detta - så vann vi inte - vilket vi borde gjort.

Inga kommentarer: